söndag 6 maj 2012

Mobil av pinnar.

Vilken underbar helg vi har haft. Nu är det så skönt, solen skiner och man vill vara ute hela tiden! Lördagens skogspromenad resulterade i att jag plockade hem en massa pinnar. Som vanligt så kan jag inte låta bli att ta med mig grejer från skogen, grenar, kottar, mossa etc. brukar följa med hem! Införskaffade småpinnar gjorde jag en mobil av som ska få hänga ute på altanen i sommar (till vintern får den kanske flytta in). Jag såg en liknande i Plaza nr 4 2012 och det var denna jag inspirerades av. Jag borrade hål i pinnarna och trädde igenom vanligt hushållssnöre (hampaliknande). Här är resultatet!



2 kommentarer:

  1. Vad du är påhitti vännen!! Visst är det härligt att vara ute nu! Jag har påbörjat och grävt till min planteringshörna idag, gissa om jag är slut i kroppa nu, phu…
    Ha de fint vännen!
    Kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!