söndag 26 augusti 2012

Fint korgfynd!

Det var ett tag sedan jag bloggade nu, men det har varit så mycket runt omkring hela tiden. Framförallt har jobbet tagit en stor del av min tid. Det har gjort att annat fått lida; blogga, pyssla, fixa, skapa och inreda som jag tycker så mycket om!

Nu i helgen gjorde jag ett fynd! Jag har inte varit på Village på länge men tyckte deras senaste katalog bjöd på en hel del fina saker och inspirerande bilder. När jag kom dit hade de 50 % på massor av grejer och jag fyndade denna underbara korg. Jag är liksom lite tokig i lådor, boxar och korgar...



1 kommentar:

  1. Jättefin korg vännen! Jag gynnade med en korg fast på maxi häromdagen:) ett riktigt fynd för bara 100 kronor.
    Vi har med rivstart på jobbet, terminsstart samt att vi tar alla samtal i Kalmar nu, så man får veta att man lever om man säger så;)
    Hoppas allt är bra annars ?
    Sköt om dig och sov så gott!
    Kraaam på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!