söndag 30 september 2012

Kastanjer & nya kuddfodral i blått

Vilken produktiv helg det blev med städ och fix i dotterns rum. Lite ommöblering och ny sänghimmel så blev hon toppennöjd och jag också!
En tur till skogen blev det också och fyndet blev ett gäng kastanjer som får ligga framme på ett ljusfat. Jag är ju något svag föra att plocka in naturen!



Det blev en sväng till IKEA också där jag hittade dessa fina kuddfodral. Passade perfekt i soffan ihop med de svarta. Inte trodde jag att blå kuddfodral skulle få flytta in här bland allt det vita och svarta, men det funkar och jag gillar känslan som är lite modern kolonial stil.


God söndagskväll på Er!

1 kommentar:

  1. Så fint du gjort vännen!
    Jag var ute i regnet i veckan och samlade kottar jag;-) Sen för att ta död på alla kryp diskade jag dem och sen torkade jag dem i ugnen, ha ha ha, man är allt bra lite tokig;-)
    De där kuddfodralen har vi med, fin fina:-)
    Tösen hemma och ordningen återställd, men hade gärna haft en dag och vilat upp mig lite på nu;-)
    Kram kram på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!