fredag 25 januari 2013

Välkommen helg!

Jag har inte gått under jorden, men energin och tiden tryter.. Däremot suger det lite i inredningstarmen för just nu snurrar massor av idéer i huvudet som väntar på att förverkligas!

Bjuder på några bilder på härliga tulpaner som får förgylla helgen. De är ju så krispiga och får mig att tänka på våren - vilken härlig tid.. Men nu kör vi vinter ett tag till, många minusgrader, skridskor, skidor och snowracer på schemat.

Önskar Er en skön helg!



På bordet ligger två kakelplattor istället för en bricka dessutom perfekt att ställa varma formar och grytor på.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!!
    Tror det är många som känner så just nu… Min energi har varit i botten sista tiden. Det känns verkligen otroligt underbart att ha resan att se fram emot:)
    Vi har det ganska tungt på jobbet, it-chef som sagt upp sig, supportchefen (som är min närmsta chef) är f-ledig, en annan kommer in och ja det är typ hur snurrigt som helst och ingen vet vad som gäller…

    För att svara på din fråga: Porslinsburkarna i köket är från IB Laursen, jag har köpt mina från Sofias hus http://sofiashus.se/porslin-ib-laursen/pure-white/mellanstor-burk-med-lock-pure-white/
    (länken är till den mellanstora)

    Hoppas ni haft en skön helg vännen!
    Sköt om Er!
    Vi hörs när vi kommit hem, då MÅSTE vi ju se till att träffas eller hur;)
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!