söndag 13 september 2015

Olja.

Jag måste bara tipsa om dessa oljor som är superbra tycker jag!

Jojobaoljan använder jag till att ta bort make-up och även att återfukta min hud med. Den förebygger akne och ger lyster åt huden den kan dessutom användas i håret.

Mandeloljan använder jag till kroppen. Den gör huden mjuk och smidig. Den förebygger dessutom torr och irriterad hud. Även mandelolja kan användas i håret.

Jag tycker det känns naturligt och bra att använda dessa produkter som inte innehåller några kemikalier utan bara ren kallpressad olja.




3 kommentarer:

  1. Älskar oljor !!
    Kram till dig finaste ❤️
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Jag ska genast inför skaffa en jojobaolja för jag har köpt en ny mascara som sitter som berget (ej vattenfast)
    Kanske skulle det funka :-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Hej! Du är en vinnare hos oss, titta in på bloggen FINASTE MATTAN idag! : )

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!