onsdag 4 november 2015

Bijouterier.

Köpte några fina bijouterier för ett tag sedan. Jag hittade halsband och armband på Haga Hem, de har en hel del fina smycken och kläder förutom inredning.
Det jag gillar med detta halsband är att halva kedjan är guld och halva silver vilket gör det lätt att kombinera med andra smycken.

Sedan hittade jag ett armband på Ur & Penn. Jag tycker om stela armband, men jag brukar ha svårt att hitta sådana som passar mig för jag har så smala handleder.

Halsband med Buddha och armband från Haga Hem.
Blusen kommer från H&M och är en riktig favorit.


Armband från Ur & Penn.

2 kommentarer:

  1. Så fina!!
    Har med svårt med armband, samma problem som du där... Men så snygga bijouterier! De höjer ju verkligen en outfit!
    Allt bra?
    Längtar efter helg så man får soooooova... Galet att det är något som man tänker så mycket på i veckorna alltså... Men snart blir det adventstider och då brukar det kännas lite piggare igen:)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!