tisdag 17 november 2015

Lugn helg...

Vet inte vart dagarna tar vägen.. Det blir måndag, suck... Sedan är det fredag på ett litet kick och vips så är den härliga helgen över! Det känns att dagarna är kortare och man inte får lika mycket gjort. Jag intalar mig själv att jag ska utnyttja kvällarna, men hamnar ändå i soffan med en filt, tända ljus och en varm kopp te. Det GÅR liksom inte...!


I helgen räfsade vi löv och gick tipspromenad på Stensö. Solen sken och fåglarna kvittrade. Bakade egen pizza och drack rödvin.

I söndags kväll trotsade vi mörkret! Tog på oss reflexvästar och tog en promenad . Reflexvästar borde det förresten vara lag på om man är ute så här års på kvällarna för vad man syns så mycket bättre! Jag vill gärna slå ett slag för det!

Ha en bra vecka!


1 kommentar:

  1. Kan bara instämma här från soffan, under filten med lussebullen i magen ;)
    Men snart är det ju advent o då blir det så mycket mysigare:)
    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!